Сегодня 17 ноября, понедельник ГлавнаяНовостиО проектеЛичный кабинетПомощьКонтакты Сделать стартовойКарта сайтаНаписать администрации
Поиск по сайту
 
Ваше мнение
Какой рейтинг вас больше интересует?
 
 
 
 
 
Проголосовало: 7281
Кнопка
BlogRider.ru - Каталог блогов Рунета
получить код
RSS feed of hiblogger.net user maxi4u
RSS feed of hiblogger.net user maxi4u
Голосов: 1
Адрес блога: http://maxi4u.hiblogger.net/
Добавлен: 2010-05-08 02:04:06 блограйдером maxi4u
 

Очередная публичная экзекуция?

2012-05-17 08:59:44 (читать в оригинале)

  В Киеве в среду поздно вечером в подъезде собственного дома избили телеведущую Наталью Розинскую.
Об этом сообщил адвокат пострадавшей Николай Недилько.
«Напали двое неизвестных. Забрала скорая. Весь подъезд в крови. Сейчас она находится в 17-й больнице», — отметил адвокат, который направлялся к Розинской.
Как известно, ранее Розинская заявила, что 2 мая в центре Киева на ул. Саксаганского, 29, ее избили, угрожая пистолетами, пятеро ГАИшников.
Из-за инцидента с представителями ГАИ на ведущую составили четыре протокола за административные нарушения. По словам правоохранителей, Розинская остановилась в месте, где остановка была запрещена.
Из-за инцидента с милиционерами Розинскую отстранили от работы на Первом национальном канале.
Розинская является помощницей народного депутата Михаила Волынца.

(По материалам http://lb.ua)

  В Украине  избиение, а иногда и убийство, журналистов, как в случае с Игорем Александровым и Георгием Гонгадзе, служат показательной экзекуцией, с целью привести нас в трепет перед силой власти. Что можно сказать о людях, избивающих женщину? Об этом можно прочитать в комментариях посетителей рунета после появления видеозаписи избиения регионалом Р. Ландиком  Марии Коршуновой. Власть, существующая за наш счёт, оберегая свои интересы, готова на любое преступление ради своего спокойствия и благополучия и ради удовлетворения своих страстишек.

  Украину насилуют, линчуют, пытают, убивают мелкие никчемные людишки, возомнившие себя избранными! Почему мы терпим? Почему мы так равнодушны к боли и унижением? Как осмыслить то, что люди причастные к убийству журналиста Гонгадзе, сидят в Раде и высоких кабинетах, наслаждаясь жизнью? Вся система украинской власти порочна по сути, так как стоит на страже интересов большого капитала. По определению такая власть не может защищать интересы простого человека и будет использовать все(!)доступные средства для предупреждения даже незначительных попыток изменить положение вещей,так как олицетворяют эту систему замаранные в криминале проходимцы. Мы спокойно наблюдаем как они используют силовиков для совершения уголовных преступлений. Уже ни  для кого не секрет, что милиция, прокуратура и суды есть инструмент узаконенного грабежа. А защищают они только тех, кто обокрал народ и теперь, отщипывая крошки, снисходя, бросает нам сомнительные зрелища и объедки.

  В этой стране всё принадлежит народу. В том числе и капитальные накопления наиболее проворных граждан. Основная задача власти, и наипервейшая её обязанность,- контролировать инструменты распределения общественного имущества, учитывая интересы большинства. Это и есть демократия. А то, что происходит в Украине сегодня иначе как феодальным беспределом назвать нельзя.

Александр Ходжа.

17.05.2012

"Ручное зверьё Президента"

Футуристический сauchemar Стьопы Мнацаканова.



louis vuitton outlet things up. I suggest

2012-05-17 07:40:15 (читать в оригинале)

Have you ever listened to your voice on a recording and thought to yourself, ?¡ãThat doesn?¡¥t sound like me??¡À It?¡¥s odd to perceive how others hear us and how different it is from the voice we hear in our head. When we, as individuals and entities, attempt to find a voice in social media, we often play it safe to make sure we don?¡¥t end up sounding foolish. However, by playing it safe, and simply deploying facts and findings, we may be missing the personality that really makes social media such a success. Too many hosting companies try to put a sales pitch into every Tweet and Facebook post. Their feed starts to reek of a late night infomercial ¡§C ?¡ãDomain Names only $15.00!!!?¡À Here?¡¥s an idea?-take a look at your recent posts. Are your communications starting to take on the sweaty desperation of Bob the Used Car Guy? If so, perhaps it?¡¥s time to switch things up. I suggest two voices for social media ¡§C your group voice and your one-on-one voice. Your group voice can be sales focused, but be sure to interject something of a personal note into your message as well. This doesn?¡¥t have louis vuitton to be overly familiar. Instead, it can be merely a look into the slice of life at your company. Did the CEO bring donuts? Tweet it. Did the COO take the security team putt-putt golfing? Facebook it. Upgraded servers? Splatter that all over the ??net! Your group voice is for broad range communication to your entire following. Be mindful of the fact that your followers have a variety of industries, interests and level of social media usage. If multiple people are managing your accounts, decide on a social media policy, vernacular and tone so the messages are consistent. Your one-on-one voice needs to be personal, compassionate, and helpful. You?¡¥ve been on the other side of this coin?-possibly, with your phone company or your cable provider. You want answers, and you?¡¥d prefer to get them from someone who is amiable, well informed and can get things done. There?¡¥s nothing wrong with that. Try to be that person for your clients. When we begin to reach beyond the cold hard nature of a business transaction, we begin to truly build a relationship with those who have entrusted the very core of their businesses with us. Keep in mind that others may be able to see your communication even if it is a one-on-one engagement. Think of it as having a private conversation in the middle of a party. Consider this ¡§C most business websites are the very heart of a company?¡¥s operations. We hold a heavy responsibility to not only ensure that things run effectively, but that we are communicating with our clients. Communication is the key to any relationship, even a business one. Your social media communications should mirror the respect, knowledge and affability of your management team, your support center and your sales team. Same goal, same voice. Web hosting, to most people (if they know what it is), is fairly mundane and a necessary part of running their business. So why not heat it up a bit? Make it saucy! Make it fun! Just like any relationship, you need to keep things interesting to keep the bond strong. So, besides sales tweets, what should you be Tweeting, Facebooking and Google Plussing? (Enter here a debate amongst my Marketing Team and Twitter followers about the conjugation of the act of posting on Google+. Google Plussing was the winner.) First, decide how many of your followers are customers. How many are competitors? How many (and there will be many if your following is sizable) are followers that you can?¡¥t categorize? Knowing your audience is the first step to great social media communication. More than likely a majority of your Twitter followers and Facebook fans are already your customers. A discount for first-time-only customers has no value for them. You know what customers really like? Discounts and free stuff! Consider contests for discounts and get your customers to engage. Give away logo t-shirts. People, even non-customers, go nutty for a free t-shirt. With them wearing your merchandise, they become walking advertisements for you. How about promoting your affiliate program? This is a good way to let customers know they can make money by referring others to you. This is also a reminder for lethargic affiliates to check their status or consider a new way to promote themselves (in turn promoting you). Promote your latest blog entry. Not only will this keep your followers up to date on your business, but it will also give them stories that affect your industry and it will drive traffic to your site. Retweet others! Did Inc. magazine just do a highly relevant article that affects you and your customers? Then it is worth a retweet. And finally, the crazy, silly things that make your company unique can be used to your benefit. For example ¡§C your swag haul from your last conference, the life size paper mach¡§ R2D2 in the break room ¡§C wait?-what, you don?¡¥t have these things? Well, these are the nuances that give your company personality, depth and something to relate to. Your business entity will take on a personality of its own. Have you ever listened to your voice on a recording and thought to yourself, ?¡ãThat doesn?¡¥t sound like me??¡À It?¡¥s odd to perceive how others hear us and how different it is from the voice we hear in our head. When we, as individuals and entities, attempt to find a voice in social media, we often play it safe to make sure we don?¡¥t end up sounding foolish. However, by playing it safe, and simply deploying facts and findings, we may be missing the personality that really makes social media such a success. Too many hosting companies try to put a sales pitch into every Tweet and Facebook post. Their feed starts to reek of a late night infomercial ¡§C ?¡ãDomain Names only $15.00!!!?¡À Here?¡¥s an idea?-take a look at your recent posts. Are your communications starting to take on the sweaty desperation of Bob the Used Car Guy? If so, perhaps it?¡¥s time to switch louis vuitton outlet things up. I suggest two voices for social media ¡§C your group voice and your one-on-one voice. Your group voice can be sales focused, but be sure to interject something of a personal note into your message as well. This doesn?¡¥t have to be overly familiar. Instead, it can be merely a look into the slice of life at your company. Did the CEO bring donuts? Tweet it. Did the COO take the security team putt-putt golfing? Facebook it. Upgraded servers? Splatter that all over the ??net! Your group voice is for broad range communication to your entire following. Be mindful of the fact that your followers have a variety of industries, interests and level of social media usage. If multiple people are managing your accounts, decide on a social media policy, vernacular and tone so the messages are consistent. Your one-on-one voice needs to be personal, compassionate, and helpful. You?¡¥ve been on the other side of this coin?-possibly, with your phone company or your cable provider. You want answers, and you?¡¥d prefer to get them from someone who is amiable, well informed and can get things done. There?¡¥s nothing wrong with that. Try to be that person for your clients. When we begin to reach beyond the cold hard nature of a business transaction, we begin to truly build a relationship with those who have entrusted the very core of their businesses with us. Keep in mind that others may be able to see your communication even if it is a one-on-one engagement. Think of it as having a private conversation in the middle of a party. Consider this ¡§C most business websites are the very heart of a company?¡¥s operations. We hold a heavy responsibility to not only ensure that things run effectively, but that we are communicating with our clients. Communication is the key to any relationship, even a business one. Your social media communications should mirror the respect, knowledge and affability of your management team, your support center and your sales team. Same goal, same voice. Web hosting, to most people (if they know what it is), is fairly mundane and a necessary part of running their business. So why not heat it up a bit? Make it saucy! Make it fun! Just like any relationship, you need to keep things interesting to keep the bond strong. So, besides sales tweets, what should you be Tweeting, Facebooking and Google Plussing? (Enter here a debate amongst my Marketing Team and Twitter followers about the conjugation of the act of posting on Google+. Google Plussing was the winner.) First, decide how many of your followers are customers. How many are competitors? How many (and there will be many if your following is sizable) are followers that you can?¡¥t categorize? Knowing your audience is the first step to great social media communication. More than likely a majority of your Twitter followers and Facebook fans are already your customers. A discount for first-time-only customers has no value for them. You know what customers really like? Discounts and free stuff! Consider contests for discounts and get your customers to engage. Give away logo t-shirts. People, even non-customers, go nutty for a free t-shirt. With them wearing your merchandise, they become walking advertisements for you. How about promoting your affiliate program? This is a good way to let customers know they can make money by referring others to you. This is also a reminder for lethargic affiliates to check their status or consider a new way to promote themselves (in turn promoting you). Promote your latest blog entry. Not only will this keep your followers up to date on your business, but it will also give them stories that affect your industry and it will drive traffic to your site. Retweet others! Did Inc. magazine just do a highly relevant article that affects you and your customers? Then it is worth a retweet. And finally, the crazy, silly things that make your company unique can be used to your benefit. For example ¡§C your swag haul from your last conference, the life size paper mach¡§ R2D2 in the break room ¡§C wait?-what, you don?¡¥t have these things? Well, these are the nuances that give your company personality, depth and something to relate to. Your business entity will take on a personality of its own. 



Почему короткие свадебные платья находятся в моде?

2012-05-17 07:17:43 (читать в оригинале)

Короткие подвенечные платья идеальны для тех, которые женятся в течение лета. Невесты чувствуют себя намного больше смягченными и спокойными в коротких подвенечных платьях, потому что они не заманивают высокой температуры в ловушку. Вы можете танцевать ночь далеко без Вашего мешающего платья. Большинство знаменитостей предпочитает короткие подвенечные платья старомодным, потому что они выглядят абсолютно великолепными и действительно легки нести. Роскошные магазины и магазины во всем мире показывают короткие подвенечные платья более часто теперь вследствие того, что большинство людей как идея носить что-то короткое и сексуальное в их день свадьбы. Большинство проектировщиков любит делать короткие подвенечные платья вместо длинных, потому что это экономит их много времени, и они могут также использовать много своего творческого потенциала в том, чтобы заставлять его выглядеть уникально очаровательными. Получите эти вещи через интернет сайты.

Невесты могут обнажить ноги в коротких подвенечных платьях и заставить головы повернуться во время всего случая. Платья прибывают в различные цвета, и Вы можете выбрать, какой бы ни цвет, Вы думаете, пошел бы со случаем. Из-за его бессмертного очарования, белого, самый привилегированный выбор. В зависимости от стиля и темы свадьбы так же как как короткий Вы хотите, чтобы Ваше платье было, могут измениться цвета и образцы. Любой пути, короткие подвенечные платья делают сокращение, когда Вы должны выглядеть ошеломляющими в свой день свадьбы.

Другая причина, почему короткие подвенечные платья большие, состоит в том, потому что они идут действительно хорошо со свадебными принадлежностями. Вы можете носить великолепную обувь с пятками карандаша или очаровательную дизайнерскую обувь, которая разделяет на пары блестяще с Вашим подвенечным платьем. Сандалеты и другие принадлежности выглядят красивыми с коротким подвенечным платьем. Натрите те ноги воском, наслаждайтесь хорошим педикюром и идите в свою свадьбу, выглядящую абсолютно прекрасными.

Короткие подвенечные платья развились со временем и есть все больше проектов, доступных на рынке для Вас, чтобы выбрать с этого времени. С большой частью разнообразия, чтобы выбрать от, Вы можете быть уверены в нахождении что прекрасное платье в течение Вашего специального дня. Новые проектировщики, надеющиеся делать имя, мода первоклассные платья, чтобы добавить к уже процветающему инвентарю. Почему идут с чем-то старомодным, когда Вы можете получить что-то настолько более прохладное. Эти платья находятся определенно в моде и если Вы - планирование взгляда абсолютно невероятного в Ваш день свадьбы, короткие подвенечные платья - определенно Ваш выбор, которому доверяют.



Acer AS4752G-2352G32Mnkk notebook computer review

2012-05-17 07:11:56 (читать в оригинале)

Acer AS4752G-2352 G32MNKK may be a favorite of Acer products, good style, and other creative and reliable style, the visual appeal of the modern-day equipment to explore the Core i3 processor, 2 GB of RAM to carry 1G the unskilled laborer with a guy movie memories and the GT 610 print pictures and video clips credit cards to add basic education to go, it really is to set up, combined with excessive cost-effectiveness, and management of shopping centers, fresh age group.

as4752g2352g32mnkk.jpg

Appearance, Acer AS4752G-2352G32Mnkk attractive, wonderful and decorative way of modeling, to shorten the pattern style, but also reveals the actual environment in the Pro features, internal mosaic, vibrant surfing texture layout, style The design is similar to the even edge. At the same time, acquisition, duckweed forms in addition to Acer's standard computer keyboard design, I feel very relaxed.

as4752g-2352g32mnkk.jpg

Configuration, the Acer AS4752G-2352 G32Mnkk ensuing Core Core i3 CPU Intel 2350m, a married couple. Phase 3 cache a couple of L in the two cross-flame movie card for your chipset and Intel HM65, 3 GHz consistency, further relates to a third party to use a Gary the gadget guy video RAM NVIDIA Geforce GT 610 Michael graphics, the central holding to change the picture cartomancy Optimus works of art to help support the bright, and help support DirectX 11, 5400 revolution of the ordinary 3 G DDR3 memory and 320 gigabytes per minute hard disk drive records sufficient reason, built-in digital Video CD burner to help DVD movies SuperMulti two bottles shed. In addition, it also installed Linux computers.

Brand: Acer
Series: Acer the desire 4752G set
Type: AS4752G-2352 G32Mnkk
The model, the Intel central I3-2350 Mirielle (3 GHz couple)
Laptop motherboard Chipset: Intel HM65
Memory capacity: GB couple
Hard to push the potential: 320 GB
CD-ROM sort: the digital video disc recorder
Display Size: 18 inches wide
Graphic gap, the NVIDIA GeForce GT 610 Michael
LAN: Built 10-100-1000 Michael multi-adapter
Wireless marketing and sales communications: 802. 11 B / G / N wireless points card 1000 Mbps Ethernet Credit Card
Built-in Built-in photographic camera photographic camera: 1. 3 million pixel digital camera
USB: several USB2. 0
Reader: built-in audience, XD, SD, Microsoft, Microsoft experienced, MMC card
Other user interface: VGA user interface, HDMI interface, RJ45, insight, and productivity golf hole, DC intensity jack, especially the protection of LCK
Weight: 2.25 kilograms with Acer Laptop Battery
Methods of operation: the Linux operating system

Acer AS4752G-2352 G64Mnkk it is a very high proportion of the model identification, usually seed covering explore the concave instant AnGuang heavy make-up does not mention the hand-made DVD captures the design philosophy and style, inside the core of your operation. If the operation of the software program to play the game or maybe in the description, your graphics is very different from the smooth, capital is an excellent portable computer.



Apple「4G」表記はミスリード? &

2012-05-17 07:10:58 (читать в оригинале)

Bloombergが関係者の話として報じているところによれば、この新型MacBook Proは6月11日よりスタートするWWDCの場で発表され、iPadやiPhoneで採用されている高解像度スクリーンのほか、起動時間を短縮し、バッテリ消費を抑制するフラッシュメモリが採用されることになるという。またIvy Bridgeの開発コード名で知られるより高パフォーマンスなIntelの最新プロセッサを搭載し、現行のMacBook Proの0.95インチをさらに上回る薄さを実現することになるようだ。高解像度スクリーンとは「Retinaディスプレイ」のこととみられ、長らく噂されていたMacBookシリーズでのRetina採用がようやく実現することになるかもしれない。また噂が本当だとすれば、MacBook Proでも標準ストレージがフラッシュメモリへと置き換えられることになる。MacBook Pro

(Mac OS X 10.8、「Mountain Lion」とみられる)を搭載していることが確認できているという。
いずれにせよ、今回モデルチェンジが行われるとすれば、比較的大きな変化になる可能性が高いと考えられる。WWDCの発表を楽しみにしたい。

関連記事:

ノートPCバッテリー Apple MacBook Pro 17inch ,

のためのすばらしい選択の新しいノートパソコンの交換用バッテリー Apple MacBook Pro 15 inch ,

交換 Apple MacBook Pro 13 inch バッテリーの詳細 ,

のための新しいノートパソコンのバッテリー Apple MacBook 13 inch ,

「4G」表記はミスリード? Appleが一部地域でのiPadモデル名を変更へ
米Appleが今春発売を開始した新型iPad (「The new iPad」)について、一部地域で同製品の広域データ通信対応モデルの名称を変更したことが話題になっている。以前まで携帯電話ネットワーク対応モデルは「iPad Wi-Fi + 4G」と表記されていたものが、「iPad Wi-Fi + Cellular」という名称になっているのだ。これは4Gの表記があるにも関わらず、キャリアによっては4Gで期待されるに満たない速度での接続しか提供されないため、ユーザーや各国政府機関からのクレームを受けたことに対処したものだと思われる。
例えば米国ではVerizon Wirelessのネットワークを利用することによりLTEのサービスを利用できるが、AT&Tの場合にはHSPA+のネットワーク利用となる。厳密にはLTE-AdvancedとWiMAX2という2つの次世代規格のみが「4G」に該当するとされていたが、T-Mobile USAが「HSPA+を4Gとする」広告キャンペーンを展開して大議論に発展した経緯もあり、現在では現行のLTEやWiMAX、HSPA+も含めて「4G」と認める決定が米国やITUで出されている。そのため、「iPad Wi-Fi + 4G」という表記自体は米国においては問題とならないと考えられる。

だが米国外においてはLTEを使ってのネットワーク接続が行えないなど、「iPad Wi-Fi + 4G」の本来の能力を期待できないケースがある。Apple Insiderの記事によれば、4月に入り英国でiPadの「4G」広告表記に関する調査がスタートしたほか、3月末にはオーストラリア政府が「広告がミスリード」だとしてAppleに対して法的措置を講ずるなど、水面下での動きが始まっていた。米国をはじめ、これら2地域のWebサイトではすでに「iPad Wi-Fi + Cellular」の表記に変更されている。5月15日現在、日本をはじめとする他地域ではまだ「iPad Wi-Fi + 4G」の表記が残っているものの、いずれ「iPad Wi-Fi + Cellular」の表記に統一されていくものとみられる。

米Appleがサンフランシスコで6月11日(現地時間)より開催する「WWDC 2012」において、新型MacBook Proを発表するのではないかという噂が加速している。新モデルではIntel最新の「Ivy Bridge」プロセッサを採用し、Retinaディスプレイ搭載やUSB 3.0への対応、さらなる薄型化など、デザインを一新したものになる可能性があるという。

この詳細については9 to 5 Macを参照するとよくわかる。9 to 5 Macでは新型MacBook Proのモック写真を掲載しており、現行モデルとの違いを比較している。正確な厚みは不明なものの、外観で3分の2ほどの薄さになっており、さらに光学ドライブが廃止されていることが確認できる。それにともない、従来までイジェクトボタンだったものが電源ボタンへと変化しており、本体側面のコネクタレイアウトも変更になっている。本体が薄くなることで従来のHDD搭載スペースはさらに圧迫されることになるとみられるため、おそらくは内蔵ストレージとしてのHDDモデルは廃止される。これにより本体内部のデザインレイアウトがより柔軟なものとなり、機構的にはMacBook Airのそれにより近くなることだろう。

9 to 5 Macがこのほかポイントとして挙げているのは、USB 3.0の採用とディスクリートGPUの搭載だ。USB 3.0については改めて説明する必要はないと思うが、実現すればApple製品では初の搭載となり、対応周辺機器が増え続けるなかでユーザーには朗報となるだろう。

そして最新OSのベータ版コードの中に「NVIDIA GeForce GT 650M」の表記があることも紹介しており、このKeplerベースの最新ディスクリートGPUがMacBook Proの上位モデル、特に15インチ以上クラスの製品に搭載される可能性を指摘している。AppleではSandy Bridgeプロセッサ以降、MacBook Airなどの薄型モデルや下位モデルではプロセッサ内蔵GPUを採用する傾向があったが、Ivy Bridgeでもこのアイデアはそのままに、上位モデルではディスクリートGPUを採用することになるのかもしれない。



Страницы: ... 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 ... 

 


Самый-самый блог
Блогер Рыбалка
Рыбалка
по среднему баллу (5.00) в категории «Спорт»


Загрузка...Загрузка...
BlogRider.ru не имеет отношения к публикуемым в записях блогов материалам. Все записи
взяты из открытых общедоступных источников и являются собственностью их авторов.